html

2016/01/16

Horgolt bögre melegítő rókás kivitelben

Mindig is szerettem ajándékot készíteni. Valahogy sokkal személyesebbnek érzem annál, mint hogy végső kétségbeesésemben bevándorlok egy boltba, és veszek egy olyan dolgot, ami aztán vagy a kukában landol, vagy szimplán porfogóként fog funkcionálni. A karácsonyi időszakban is pont ezt éltem meg: mindenképpen készíteni akartam valamit, csak nyilván azt nem tudtam, hogy mi legyen az. Aztán karácsony előtt pár nappal jött egy e-mail, hogy pinteresten bekedvelték EZT a képemet, és egyből tudtam, ezt muszáj lesz megcsinálnom. Jól is jött, hogy tesómmal kedvenc egyen bögrénk megadta magát. 

Szükséges: 
- bögre
- horgolótű 
- három különböző színű, de azonos vastagságú fonál (narancssárga, fekete + fehér jelen esetben) 
- 1 gomb 
- 1 vastagabb tű 

A végeredmény 
Ahhoz képest, hogy tökéletes nem lett, nagyon elégedett vagyok az eredménnyel. Fix mintám nincs, csak kép alapján próbáltam kitalálni, hogy is kellene megvalósítani.